Meddata hastane otomasyon programı nedir?

Hastane Bilgi yönetim Sistemleri ağırlıklı yazılım şirketidir. … MEDDATA, son teknolojileri kullanarak geliştirmeye devam ettiği yazılımlarla, Özel ve Devlet Hastanelerine Hastane Bilgi Yönetim Sistemleri entegreli şekilde bilgisayar ortamında çözümler sunmaktadır.

Hasta kabulu nasıl yapılır?

Hasta ve sağlıklı birey belirtilen gün ve saatte tedavi ve tetkik için hastaneye kabul edilir. Hastaneye kabul tarihine hasta ve hekim birlikte karar verir. Hastaya yapılacak işlemler için hastanın kendisinden ya da yasal temsilcisinden onay alınır.

Hastane Otomasyon Sistemi Nedir?

İsu Sağlık Hizmetleri A.Ş. Hastane Otomasyonu. Uzmanlar tarafından oluşturulan kurgular neticesinde bilgisayar sistemleri kullanılarak tüm medikal cihazların birbiriyle ilişkilendirilerek doğru, hızlı, güvenli kullanılmasına Otomasyon denilmektedir.

Hastanede otomasyon ne iş yapar?

Hastane otomasyon programları, sağlık merkezinize başvuran hastanın detaylı kişisel iletişim ve medikal geçmiş bilgilerini kayıt altına alıp takip etmekle kalmaz aynı zamanda cari hesap oluşturmanızı, ön muhasebe, maliyet yönetimi ve personel yönetimi yapmanızı, kolayca randevu oluşturmanızı, hasta kabul, yatış ve …

Meddata Programı nasıl kullanılır?

Hasta kabul + Vezne modülünü kullanmak için Meddatav3 exesi'ni kullanmalıdır Siteme Bağlanmak için program açıldıktan sonra CTRL +B yada dosya dosya'dan bağlan seçeneğine tıklanarak Şifre kontrol ekranı açılır. Kullanıcı adı ve şifresi girildiği zaman Meddata Hasta Kabul Programına girişi yapa bilcektir.

Hasta kayıt kabulünde olması gereken bilgiler nelerdir?

Hasta kabul kâğıdı, hastaneye yatışını karar verilen her hasta için doldurulur. Form 60 iki bölümden oluşmaktadır. Formun ilk kısmında hastanın kimlik bilgileri, başvuru tarihi, başvurduğu polikliniğin adı, hastanın öyküsü, fiziki bulgular, tanısı, yatırılacağı bölüm yer almaktadır.

Hasta kabulü sırasında neler yapılır?

4.2. Hasta Kabulü

  • Hastanın endişelerini gidermek ve hastayı iyi karşılamak,
  • Hastanın kimlik bilgileri ve hastalık şikâyetleriyle ilgili ön bilgileri almak,
  • Hastanın kuruma oryantasyonu sağlamak,
  • Hastanın tanı ve tedavisinin en kısa zamanda başlamasını sağlamak,